Cos cumparaturi

No items in cart

w2 1 702x336

Rutina somnului are un rol foarte important în susținerea organismului prin asigurarea unei minți și a unui corp odihnit.

Dacă nu vrei să ai probleme cu somnul, sunt niște obiceiuri pe care ar trebui să le eviți:

 Iata 12 obiceiuri de seara pe care ar trebui sa le eviti pentru a avea un somn bun si odihnitor.





Nu bea lichide inainte de culcare pentru ca asta ar putea sa te trezeasca si de 2-3 ori pe noapte pentru a merge la baie.



Nu dormi peste zi si astfel creierul tau se va obisnui cu somnul principal si se va comporta corespunzator.


Asigura-te ca toate dispozitivele electronice stau cat mai departe de locul unde dormi. Luminitele stralucitoare ale aparaturilor electronice pot mentine in activitate creierul.


Nu citi inainte de culcare. Multa lume crede ca este bine dar este mai bine daca citesti ceva mai devreme.


Nu folosi un ceas de dormitor cu lumini deoarece mentine creierul activ.


Nu fa economie la bani atunci cand cumperi o saltea. O saltea de calitate este esentiala pentru un somn odihnitor.


Poate ca cel mai nociv obicei inainte de culcare este mancatul. Tine cont ca procesul de digestie te poate tine treaz o buna parte din noapte. Se recomanda cel putin doua ore de pauza inainte de culcare.


Exercitiile fizice iti dau o stare de prospetime si de pofta de viata dar sunt total contraindicate inainte de culcare. Faceti exercitii cu cel tarziu 3 ore inainte de culcare.


Picioarele reci te vor tine treaz o buna parte din noapte. Incazeste-le cu o perna electrica sau dormi cu sosete in picioare.


Fa-ti un ritual de pregatire pentru culcare pe care sa-l respecti cu strictete. In timpul acestui ritual de pregatire, care poate fi mersul la baie, spalatul pe dinti, imbracarea pijamalei si altele, organismul tau se va pregati pentru odihna.


Nu bea cafea cu mai putin de 4 ore inainte de culcare. Cofeina te intareste si-ti da senzatie de prospetime. Consuma cafea atunci cand vrei sa stai treaz.


Gaseste-ti cea mai buna pozitie de dormit astfel incat sa nu te trezesti dimineata cu dureri de spate, umeri sau gat. Este preferabil sa dormi pe o parte, decat pe burta sau pe spate.




Daca v-a placut acest articol, nu uitati sa distribuiti rudelor si prietenilor dvs.





Traducerea si adaptarea Planeta Pamant © Copyright 2017

Sursa: healthycaregroup.com

Recomandări

Certificatele noastre