Cos cumparaturi

No items in cart

Există multe modalități de combatere a obezității sau a grăsimii, dar problema este că anumite metode nu funcționează pentru toată lumea. Trebuie să înțelegem cauza principală a apariției grăsimii înainte de a o trata.

1hzywowjpgsu5m9hlw4b



În timp ce experții au sugerat unele modificări în dietă, cum ar fi aportul de alimente specifice anumitor tipuri de regimuri, există și modalități prin care poți scăpa de grăsime în funcție de locul în care aceasta este localizată.

Au fost efectuate cercetări ample pentru a identifica tipul de depunere de grăsime la care sunt expuse diferite persoane în parte. Pe baza acestui studiu, experții au sugerat 6 tipuri de grăsimi corporale și diferite modalități de a le remedia.
Studiul a clasificat persoanele ușor supraponderale în 6 grupuri diferite.

(A) Femei tinere sănătoase – Femeile tinere care suferă de diabet zaharat tip 2.

(B) Masculi care consumă masiv – bărbați care consumă o cantitate mare de alcool și suferă de câteva tulburări de obezitate, cum ar fi diabetul de tip 2.

(C) Persoane descurajate și anxioase – în principal femei care nu sunt puternice mental și nu se întrețin fizic

(D) Persoane înstărite de vârstă mijlocie – În principal persoane care sunt sănătoase însă se confruntă cu dependențe sau hipertensiune.

(E) Bătrânii bolnavi fizic, dar veseli – Persoanele în vârstă cu o stare mentală sănătoasă și care suferă de o tulburare cronică cum ar fi boala articulară degenerativă.

(F) Persoane cu o sănătate precară ce suferă de tot felul de boli

Există în principal două forme de distribuție a grăsimilor corporale- Androiă și Genoidă.



Distribuția androidă a grăsimilor

În acest caz, distribuția greutății se realizează sub formă de mar, astfel că zona taliei are circumferința mai mare decât cea a șoldurilor.

Distribuția genoidă a grăsimilor

În acest caz, distribuția greutății se realizează sub formă de pară, astfel că circumferința șoldurilor este mai lată decât cea a taliei.

1) Obezitatea corpului superior



Dacă cineva nu exersează și mănâncă prea mult, atunci există șanse de a suferi de obezitate superioară a corpului. Reduceți aportul de zahăr și antrenați-vă timp de o jumătate de oră pe zi. Totuși, dacă nu obțineți rezultatele așteptate, puteți căuta ajutorul unui expert în domeniul sănătății.

2) Obezitatea centrată pe stomac


Excesul de grăsime de pe burtă poate fi acumulat din cauza tensiunii, anxietății sau depresiei. Puteți opta pentru exerciții de durată și relaxare. Pentru cele mai bune rezultate, puteți lua ajutorul unui fizioterapeut.

3) Obezitatea corpului inferior


Majoritatea femeilor suferă de acest tip de grăsime corporală. Exercițiile pentru partea inferioară a corpului și antrenamentele cardiovasculare sunt soluțiile pentru combaterea acestei grăsimi. Aceasta este un tip de grăsime ușor de dizolvat.

4) Stomacul umflat




Umflarea stomacului poate fi cauzată de aportul ridicat de alcool și problemele de respirație. Doar reduceți consumul de alcool și faceți exerciții de respirație zilnic.


5) Obezitatea corpului inferior și picioarele masive




Acest tip de obezitate în care picioarele se umflă este ușor de combătut cu exerciții de tip aerobic făcute în apă.

6) Stomac mare și grăsime proeminentă pe spate



Acest tip de obezitate este similar cu primul. De asemenea, este cauzată de inactivitatea persoanei în cauză. Reduceți aportul de zahăr din alimentația voastră și mâncați în porții mici.

Singura modalitate de a reduce grăsimea este să aveți grăsime din organism. Totuși, dacă programele de scădere în greutate nu dau rezultate, atunci ar putea exista unele probleme hormonale sau ereditare. Trebuie să consultați un specialist în acest domeniu.



5 SECRETE pentru a scăpa de CELULITĂ în doar o SĂPTĂMÂNĂ

Celulita este un lucru de care multe dintre noi am vrea să scăpăm ca prin magie. Totuși, există șanse foarte mici să se întâmple asta.

Nu există un remediu rapid și miraculos atunci când vine vorba de eliminarea grăsimilor. Cu toate acestea, există cu siguranță opțiuni pentru a minimiza celulita existentă folosind tehnicile adecvate, astfel încât corpul tău poate să fie ferit de predispoziția de a face mai multă celulită.

Celulita este grăsime sub piele și are aspectul acela neplăcut deoarece presează țesuturile. Celulita scade încrederea în sine a multor femei, precum și curajul lor de a purta anumite haine.

Totuși, celulita nu trebuie să fie o sentință pe viață. Poți să o controlezi cu ajutorul unor soluții (relativ) simple.

Iată tot ce trebuie să știi pentru a avea o piele frumoasă și sănătoasă – urmând sfaturile de mai jos poți scăpa de celulită în cel mai scurt timp:

1. Ai grijă la ce mănânci și bei în fiecare zi





Consumă mai multe proteine, fibre, carbohidrați complecși și alimente bogate în acizi grași polinesaturați. Poți să încerci un fel de mâncare care să conțină pui, ciuperci și brocoli, care conține numai 300 kcal la 100 de grame, dar o mulțime de proteine, fibre, vitamine și minerale.

Consumă mai puține produse coapte, dulciuri, alimente de la fastfood, produse semipreparate, alcool tare (deși puțin vin roșu nu strică niciodată ).
Cele mai utile alimente în lupta împotriva celulitei sunt: bananele, grapefruit, semințele de floarea soarelui, ghimbirul, peștele gras, uleiul de măsline, varza, terciul de ovăz, ouăle, avocado.

În timpul zilei, încearcă să bei între 1.5 și 2 litri de apă plată. Ai nevoie de lichide pentru circulația limfatică. Neregulile circulației limfatice sunt unele dintre principalele cauze ale formării celulitei.




2. Consumă băuturi care îmbunătățesc metabolismul

Mulți nutriționiști cred că ghimbirul este excelent pentru scăderea în greutate, deoarece dezumflă și ajută la eliminarea excesului de lichide din corp.

Lămâia stimulează funcționarea rinichilor, ajutând și ea la eliminarea rapidă a toxinelor din corp, reglând digestia.




3. Consumă ulei de pește / ulei de măsline în fiecare dimineață

Uleiul de măsline și uleiul de pește sunt bogate în acizi grași nesaturați care ajută metabolismul, hidratează pielea și îi oferă fermitate.

Poți încerca să bei în fiecare dimineață câte o linguriță de ulei extravirgin de măsline. Uleiul de pește trebuie să fie consumat timp de o lună, de câteva ori pe an, luând capsulele în timpul mesei.




4. Fă exerciții fizice timp de 4-5 zile pe săptămână

Dacă vrei să combați celulita, e necesar să combini nutriția potrivită cu exercițiile fizice. Acestea ar trebui să fie cardio și de forță și să lucreze abdomenul, fundul și coapsele.

Poți face exercițiile fizice și acasă, nu neapărat la sală. De exemplu, pune-ți mâinile pe podea și stai în poziția de flotări, apoi îndoaie și trage genunchiul drept spre stomac.

După aceea, întinde-l și depărtează-l de podea la o distanță de 13-20 cm. Repetă pentru piciorul stâng. Fă 3 seturi de câte 8 repetări. Ar trebui să te antrenezi în 2 zile și să ai 1 zi de pauză.

5. Fă-ți în fiecare zi masaj și împrietenește-te cu dușurile în care variezi temperatura apei

Atunci când faci baie sau duș, masează-te cu mișcări circulare, urmând diagrama de mai sus. Ar trebui să începi cu picioarele și apoi să urci spre șolduri și fund. Masează-ți apoi mâinile de la încheieturi spre umeri, apoi abdomenul, pieptul și spatele.

Te poți masa și pe piele uscată. Dușurile calde și reci îmbunătățesc circulația sângelui, netezind suprafața pielii. Începe cu apă caldă. Crește temperatura treptat, până la 30-90 de secunde. Dă drumul apoi la apă rece pentru 30-90 de secunde. Alternează astfel de 3-5 ori.

La final, termină întotdeauna cu apă rece. Dacă, după aceea, simți că ai energie și că ești într-o bună dispoziție, înseamnă că ai făcut totul corect.

 

Dacă ți-a plăcut articolul, nu uita să îl DISTRIBUI și pentru PRIETENII tăi!

Recomandări

Certificatele noastre